wyposażenie do oczka wodnego rośliny wodne pokarmy dla ryb preparaty i lekarstwa i dla ryb lampy uv, filtry, pompy




Strona Główna Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
zielona woda
Autor Wiadomość
ogon69 
Początkujący



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 11
Skąd: konin
  Wysłany: 2006-05-18, 22:28   zielona woda

Jestem mlodym amatorem,od nie dawna jestem posiadaczem oczka,w ciagu miesiaca zrobila mi sie zielona woda,czy to oznacza glony,czy poprostu kwitnie? Z tego co tu wyczytalem,juto musze zmierzyc ph wody i sporbowac tego torfu!
 
 
 
ZiK 
Przyjaciel forum
Witam :)


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1002
Skąd: Zamość
Wysłany: 2006-05-18, 22:35   

zielona woda oznacza rozkwit glonów uzyj torfu lub słomy jeczmiennej!poczytaj o tym na forum tam dokladnie jest opisane co robic w takiej sytuacji. :soczek:
_________________
Pozdrawiam Tomek :piwko:
Moje Pierwsze Oczko Wodne

Mój Profil Nasza Klasa

Moje Drugie Oczko Wodne
 
 
 
AurorA 
Administrator
oczko wodne 5 m3



Pomógł: 270 razy
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 10659
Skąd: Brwinów k/Wa-wy
Wysłany: 2006-05-18, 22:41   

Zakwit glonów w nowo założonym oczku to normalka. Musisz zadbać o stworzenie równowagi biologicznej.
_________________
pozdrawiam arek
---------------------
oczko wodne żaden problem
PORADNIK PORTAL SKLEP
 
 
ogon69 
Początkujący



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 11
Skąd: konin
Wysłany: 2006-05-20, 00:58   

Dzieki,caly czas czytam i sie ucze coraz to nowszych rzeczy! Na poczatek sprobuje z tym torfem :D
_________________
Ogon69
 
 
 
KoRcZuS
Bywalec



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 293
Wysłany: 2006-05-20, 19:58