| |
Oczko wodne - forum Forum miłośników oczek wodnych. |
 |
Budujemy oczko wodne - Własne oczko wodne
Piotrex - 2014-07-30, 17:39 Temat postu: Własne oczko wodne Witam. Jestem nowy na forum i mam kilka pytań :
1. Po pierwsze ile moze kosztować wybudowanie oczka wodnego w kształcie prostokąta o wymiarach 6m na 5m i maksymalnej głębokości 2 m ??
2. Jak wykonać w takim stawku podwodną łąke?? Jakie rośliny podwodne najlepiej hodować ?
3. Jakie ryby wpuścić do takiego stawku i w jakich ilościach??
4. Planuję, aby w moim oczku głebokość maksymalna, czyli dwa metry, zostanie osiągnięta już w odległości dwa metry od brzegu. Mam obawy, czy ten spadek terenu nie jest za stromy ??
To chyba wszystko W temacie oczek wodnych jestem zielony, więc przepraszam za natłok pytań
Z góry dziękuje
rewi - 2014-07-30, 17:44
| Piotrex napisał/a: | | 1. Po pierwsze ile moze kosztować wybudowanie oczka wodnego w kształcie prostokąta o wymiarach 6m na 5m i maksymalnej głębokości 2 m ?? |
Zależy od wykonania, naturalny, siatkobeton, folia.
| Piotrex napisał/a: | | 2. Jak wykonać w takim stawku podwodną łąke?? Jakie rośliny podwodne najlepiej hodować ? |
Posadź bezpośrednio bez doniczek dociskając kamieniami: moczarka, rogatek, itp.
| Cytat: | | 3. Jakie ryby wpuścić do takiego stawku i w jakich ilościach?? |
Co chcesz karasie, karpie, orfy, koi..
| Piotrex napisał/a: | 4. Planuję, aby w moim oczku głebokość maksymalna, czyli dwa metry, zostanie osiągnięta już w odległości dwa metry od brzegu. Mam obawy, czy ten spadek terenu nie jest za stromy ??
| Zależy ile będzie półek począwszy od strefy zero... do tych 2 metrów..
Witaj
poczytaj trochę forum na pewno znajdziesz bardziej rozwinięte wypracowania na swoje pytania.
Piotrex - 2014-07-30, 18:06