Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

Ryby w oczku wodnym - karasie a inne zwierzęta wodne

emma - 2014-05-01, 21:08
Temat postu: karasie a inne zwierzęta wodne
Witam serdecznie. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o ryby.Posiadam niewielkie oczko wodne w którym mam kilka roślinek ale głównie zamieszkują w nim stwory takie jak: żaby , traszki, ważki i inne wspaniałe robale wodne ( których nazw niestety nie znam). Dziś dostałam w prezencie 6 karasi ozdobnych (takie małe czerwone i bialo czerwone) i mam dylemat co one jedza ? czy zagrażają tym stworom które przed chwilą wymieniłam, zauważyłam także że żaby które pięknie śpiewały ponieważ mają teraz swoje żabie gody zaprzestały śpiewać . czy karasie mogą im zagrażać czy mogą zeżreć moje ważki , żaby i traszki? Proszę o pomoc :victory:
lasoch - 2014-05-01, 21:24

Witaj emma! Rybki co najwyżej mogą zjeść skrzek. Traszkom, dorosłym żabom, ważkom nie zagrażają. Tak na marginesie do takiego płazarium dodałbym więcej roślin.
rewi - 2014-05-02, 09:57

emma, musisz karmić karasie ;) Żaby czują się trochę nieswojo bo mają nowych lokatorów :)
emma - 2014-05-02, 12:24

ooo,bardzo dziękuję za informacje.serdecznie pozdrawiam
Ryba2008 - 2014-05-02, 22:09

emma, pokaż zdjęcie swojego oczka. Małe oczko może być wielkości wiaderka i wanny kąpielowej. Podaj wymiary i głębokość. :yahoo:
motlawa - 2014-05-03, 07:20

tym żyjątkom wodnym typu kijanki ważki traszki itp. karasie nic złego nie zrobią natomiast jesli chodzi o pokarm dla karasi to są wszystkożerne .i tak ja karmię moje karasie mrożonym pokarmem dla ryb akwariowych,np mrożone ochotki rureczniki kryl piaskowy czarny komar itp roztapiam w słoiku i potem po trochu wlewam do oczka.pozatym karasie jedzą karmę pływającą i praktyczni wszystko co wrzucisz do oczka to zjedzą.larwy muchy plujki tzw dzikuny robaki z ogrodu muchy itd itp. : :pa:
Gosik - 2014-05-05, 18:21