Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

Galeria zdjęć oczek wodnych - Moja mała kałuża

cruelangel - 2011-08-30, 19:13
Temat postu: Moja mała kałuża
Hej!

Jestem Ewa, całkiem zielona na forum i w temacie oczek.
Półtora miesiąca temu stałam sie dumna współwlaścicielką domu z ogrodem i pierwsze co zrobiliśmy z mężem to przekształciliśmy chaotyczny skalniako-klomb w oczko wodne.

Oczko jest foliowe, na razie obłożone roboczo płaskimi kamieniami. W najszerszym miejscu ma około 2.5m, max długość to 4.5m, max głębokość to około 70cm. Głębiej niestety nie bardzo sie da ponieważ pod oczkiem biegną przewody elektryczne :/

Z roślinek na razie posiadam hiacynty, osokę, rogatka, pistię, moczarkę i grzybieńczyki oraz rzęsę . Z ryb mamy trzy nimfy i dwa karaski-mieszance... ( swoja drogą to jestem nimi zachwycona :) )

Odkryłam także, że posiadamy także dwie w porywach do trzech żabek ( z tego co się orientuje są to żabki jeziorkowe )

Kałuża ta będzie jeszcze modernizowana, myślę nad tym czy by w przyszłym roku nie przejechać terenu wykrywaczem metalu żeby zobaczyć gdzie biegną kable i zrobić je jeszcze raz, większe, głębsze i z siatkobetonu który na nasze warunki byłby lepszy ( pies - wodoholik )

Na razie wygląda to z lekka mizernie, ale jest siła, są chęci wiec będzie lepiej :)

Bartosz_n - 2011-08-30, 19:28

Witam :piwko:
cruelangel napisał/a:
Oczko jest foliowe

czy to jest folia przeznaczona do oczek?
cruelangel napisał/a:
max głębokość to około 70cm

wiesz, że ryby potrzebują 1 metra by móc zimować w oczku
cruelangel napisał/a:
pod oczkiem biegną przewody elektryczne :/

uuu :???:
cruelangel napisał/a:
Z roślinek na razie posiadam hiacynty, osokę, rogatka, pistię, moczarkę i grzybieńczyki oraz rzęsę .

widzę,że trochę gatunków roślinek masz więc jest dobrze :-D ;)
ale radzę wyrzuć to rzęsę bo może się to źle skończyć
cruelangel napisał/a:
( pies - wodoholik )

mam nadzieje, że to jednak nie folia budowlana
cruelangel napisał/a: