| |
Oczko wodne - forum Forum miłośników oczek wodnych. |
 |
Oczko z formy - Jak zamaskować brzeg
anna - 2008-07-04, 19:03
no wiec...na poczatek przywitam sie ze wszystkimi "forumowiczami"-jestem tu po raz pierwszy, ale mam nadzieje ze mi pomozecie
czy znacie sposób, aby plastikowy brzeg oczka wodnego zmienil sie w zamszony?.... jak łatwo się domyślec jestem nowicjuszką i straszliwie razi mnie owa czarna obwoluta....
czekam z niecierpliwością na rady:)
pozdrawiam serdecznie Anna
Jacek.M - 2008-07-06, 22:41
Łatwiej bedzie doradzic jesli zamiescisz jakas fotke tego oczka. Niewiem jakich wymiarow jest oczko, moim zdaniem jezeli brzegi formy sa wkopane na rowni z powierzchnia ziemi, mozna oblozyc do okola plytami (np. piaskowcem), tak zeby wysunac plyty lekko nad wode. Oczko wtedy zmniejszy sie troszke, ale nie bedzie widac czarnych obrzezy.
joannaj75 - 2008-07-07, 10:06
ja mam mały stawik i też mam tak że kończy się brzeg i zaraz pionowo spadek w wode i nie wiem jak to zagospodarować , czy wyłożyć płytami czy może tak zostawić tylko nasadzić rośliny ?
iwosek - 2008-07-11, 06:38
Nie Nie Nie - zadne płyty, zadne kamienie - rozliny, wszystko co tylko mozesz zasadzić i co będzie sie płozyc. Naprawde - w tym roku dopiero poznałem co to jest moc płozacych sie roslinek - gdyby nie to ze kamienie przytrzymują mi folie - nie byloby ich juz dawno. Super podobają mi sie teraz oczka wykonczone własnie schodzącymi do wody płozacymi sie roslinkami. Polecam chociazby te "poziomki" płozace - te nie jadalne, kwitnace na zółto - jezeli nei wiesz o co chodzi jak bede miał aparat na działce to zrobię zdjęcie.
Adalbert - 2008-07-12, 15:25
Pierwsze moje oczko też było z formy a brzegi zamaskowały się same trawami (różne kostrzewy) i poziomkami, które nasiały się same. Tu zobaczysz zdjęcie tego oczka na pierwszej stronie
http://forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=2343
phalina - 2008-07-12, 17:05
ja mam tak wykończone
marcinek6661 - 2009-05-30, 23:32