Oczko wodne - forum
Forum miłośników oczek wodnych.

Budujemy oczko wodne - Zaczynamy...

R - 2007-07-01, 22:29
Temat postu: Zaczynamy...
Witam
Więc mam narazie tylko pomysł, żeby zbudować oczko wodne. Jestem zielony. Nie wiem jak się do tego zabrać.

Oto teren na którym ma powstać oczko
Jaki projekt zrobic? Jak duze powinno byc oczko na tym terenie ( chce cały teren zagospodarować ). Oczko to nie wszystko jeszcze jakies roslny i kamienie wokól i inne rzeczy. Jak najlepiej zagospodarowac ten teren?

Jak się do tego zabrać...

Oto teren który mam do dyspozycji. Jak go dobrze wykorzystać ...

samuraj - 2007-07-01, 22:35

R napisał/a:

od poświęcenia trochę czasu na przeglądnięcie tego forum :P przede wszystkim musisz podjąć decyzję z czego to oczko ma być --folia , siatkobeton , forma
szukaj natchnienia po przeglądnięciu galerii :-D

to niebieskie i czerwone to ogrodowe warcaby :?: :P :hehe:

KoRcZuS - 2007-07-01, 22:36

Pozazdroscic terenu, masz naprawde duze pole manerwru, poczytaj forum, poogladaj galerie i napewno bedziesz mial jakas wizje swojego oka.

Moja rada, kop jak najwieksze, bo oczko zawsze bedzie za małe :)

JAREK G - 2007-07-01, 22:36

Witam przyszłego oczkomaniaka :)
R napisał/a:
Przeczytać dokładnie forum i dobrać coś do swoich możliwości i gustu :P
R - 2007-07-01, 22:40

Cytat:
przede wszystkim musisz podjąć decyzję z czego to oczko ma być --folia , siatkobeton , forma

Chyba folia, bo siatkobeton by wyszedl za drogo.

A jak z rozmiarem jaki dobrać do tego terenu ?

samuraj - 2007-07-01, 22:44

R napisał/a:
A jak z rozmiarem jaki dobrać do tego terenu ?

apetyt rośnie w miarę jedzenia więc jakie byś nie wykopał to za rok i tak będzie za małe :-D
moja propozycja to wykop dwa , jedno jako oczko główne a drugie w formie filtra biologicznego :-D

JAREK G - 2007-07-01, 22:46

samuraj napisał/a:
moja propozycja to wykop dwa , jedno jako oczko główne a drugie w formie filtra biologicznego :-D
Bardzo dobry pomysł :good:
killer1558 - 2007-07-01, 22:53